درد دل


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت

درد دل

 

مامان خوبم می دونم خیلی دوستم داری

دوست داری من رو خوشگل کنی و به همه نشونم بدی

ولی مامانی یه کوچولو فکر کن من قراره یه انسان باشم!

مامانی من عروسک نیستم که هرطوری لباس تنم کنی

آرایشم کنی، جلو همه برقصونیم، بغل هرکسی قرارم بدی

من رو با خودت آرایشگاه نبر، تو به من حیا یاد بده، پوشش

داشتن رو یاد بده، دفاع از خودم رو یاد بده،کسانی که بی

عفتی یادم بدن زیادن،تو ... عروسک شدن واسه دل دیگران

رو یادم نده ... خواهش می کنم به من فرصت انتخاب بده
خواهش میکنم مامانی
 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: مدیریت فرهنگی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: مامان , حجاب , تربیت ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : کویر
تاریخ : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: